Dostava
Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije in tujine sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si Sies pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Načini plačila
V spletni trgovini omogočamo naslednja plačilna sredstva (fizičnim osebam):
- MasterCard®,
- Visa,
- Diners club,
- American Express,
- plačilo po povzetju z gotovino ali kartico,
- z nakazilom na TRR po ponudbi ali predračunom
Pravnim osebam so omogočena naslednja plačilna sredstva:
- plačilo po povzetju z zakonsko omejitvijo do 420€ z DDV-jem
- z nakazilom na TRR po ponudbi ali predračunom
- spletno plačilo s plačilnimi karticami
- za javne organizacije omogočamo tudi izstavitev e-računa preko UJP sistema (ob naročilu izberite plačilo po predračunu in v komentar navedite, da želite eračun z zamikom plačila)
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
- V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
- Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
Za naslednja plačilna sredstva si pridržujemo pravico do zaračunavanja stroškov provizije plačila: Diners club v višini 5,50 %.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu.
Navedene cene v spletni trgovini veljajo ob enkratnem gotovinskem plačilu po povzetju ali nakazilu preko banke.
Odprema blaga
Vsi artikli v spletni trgovini Sies imajo podatek o dobavljivosti. Podatki o dobavljivosti veljajo za delovne dni.
Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka
V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri GLS dostavni službi ali Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@sies.si ali po telefonu na 059 375 150.
Dobavni roki in zaloga artiklov
Dobavni roki, ki so navedeni nad ceno posameznega izdelka, se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev. Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru nespoštovanja s strani dobavitelja / proizvajalca oziroma, da pri dobavitelju / proizvajalcu zmanjka zaloge. V takih primerih se lahko dobavni rok podaljša (tudi več kot 60 delovnih dni).