Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku

Spletno mesto https://sies.si/ vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). 

Spletna trgovina Sies je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Ob prijavi v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta dostopa do svojega računa (uporabniški profil) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

S spletno trgovino Sies upravlja podjetje:

Sies napredne rešitve d.o.o.
Ulica Lavžnik 19
5290 Šempeter pri Gorici
Slovenija

Matična številka:1821504000
ID za DDV: SI54959616
Zavezanec za DDV: DA

Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Novi Gorici dne 24.03.2003, SRG vpisa 215/03.

TRR: SI56 1910 0001 0323 182, odprt pri DBS d.d.. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka).
  • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Dostopnost izdelkov(vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
  • Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene in ažurnost podatkov

Cene

Vse cene na spletni strani so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Sies  d.o.o. kupcu omogočilo odstop od nakupa.

Pri artiklih, ki ponujajo montažo, so prikazane cene ob posamezni opciji razlike med ceno artikla brez montaže in ceno artikla z izbrano montažo in ne predstavljajo dejanskega stroška montaže. Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Tehnične lastnosti izdelkov so povzete po podatkih, ki jih je ponudnik pridobil s strani proizvajalca, zato za pravilnost teh podatkov ponudnik ne odgovarja!

Naročanje

Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.

  1. Naročilo v obdelavi – Po oddaji naročila kupec prejme elektronsko pošto, da je naročilo v obdelavi. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno  – Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
  3. Zaključeno naročilo  – Blago je dostavljeno kupcu na dogovorjen naslov.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga (Fizične osebe)

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku.  Vse, kar morate storiti je, da nas v 14. dneh po nakupu obvestite, da bi želeli artikel vrniti ali zamenjati, nato pa ga morate v roku nadaljnjih 14 dneh dostaviti na naslov: Sies d.o.o., Ulica Lavžnik 19, 5290 Šempeter pri Gorici, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.  

Izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Izdelki morajo biti vrnjeni v svoji prvotni, originalni, brezhibni embalaži, ki ni popisana, porisana, prelepljena z barvnim lepilnim trakom ali kako drugače poškodovana ali uničena. Če je izdelek že uporabljen, si pridružujemo pravico do odškodnine. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Sies, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ. Pridružujemo si pravico do odstopa od naročila ob primeru tehničnih težav, vdorov ali zlonamernih dejanj, ki lahko privedejo spletno trgovino sies.si do nepravilnega delovanja ali prikazovanja napačnih informacij, cen ali pogojev.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogoje. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh po prevzemu izdelka. Posledično tudi vračilo kupnine ni mogoče.

Načini plačila

V spletni trgovini omogočamo naslednja plačilna sredstva (fizičnim osebam):

  • MasterCard®,
  • Visa,
  • Diners club,
  • American Express,
  • plačilo po povzetju z gotovino ali kartico,
  • z nakazilom na TRR po ponudbi ali predračunom

Pravnim osebam so omogočena naslednja plačilna sredstva:

  • plačilo po povzetju z zakonsko omejitvijo do 420€ z DDV-jem
  • z nakazilom na TRR po ponudbi ali predračunom
  • spletno plačilo s plačilnimi karticami
  • za javne organizacije omogočamo tudi izstavitev e-računa preko UJP sistema (ob naročilu izberite plačilo po predračunu in v komentar navedite, da želite eračun z zamikom plačila)

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Za naslednja plačilna sredstva si pridržujemo pravico do zaračunavanja stroškov provizije plačila: Diners club v višini 5,50 %.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu.

Navedene cene v spletni trgovini veljajo ob enkratnem gotovinskem plačilu po povzetju ali nakazilu preko banke.

Izdaja računa

Sies po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

davcna_slika

Dostava

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije in tujine sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si Sies pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Odprema blaga

Vsi artikli v spletni trgovini Sies imajo podatek o dobavljivosti. Podatki o dobavljivosti veljajo za delovne dni.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri GLS dostavni službi ali Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@sies.si ali po telefonu na 059 375 150.

Varovanje podatkov

Lastnik spletnega mesta zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter pošiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kupec kontaktira.

Obrazec za uveljavljanje garancije artikla najdete tukaj.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake najdete tukaj.

Avtorske pravice

Spletno mesto je v lasti podjetja Sies d.o.o.. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Sies d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Sies d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Sies d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sies.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje Sies d.o.o., Ulica Lavžnik 19, 5290 Šempeter pri Gorici si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Varovanje osebnih podatkov

V podjetju Sies d.o.o. spoštujemo in cenimo vašo zasebnost in osebne podatke, ki nam jih zaupate. Osebne podatke, ki jih pridobimo z nudenjem naših storitev, hranimo in obdelujemo v skladu z veljavno evropsko in slovensko zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR). Več o varovanju vaše zasebnosti si lahko preberete v politiki zasebnosti.

Komunikacija

Sies d.o.o bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Sies d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila: pošiljatelj Sies d.o.o. bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Sies d.o.o. izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Sies d.o.o. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Dobavni roki in zaloga artiklov

Dobavni roki, ki so navedeni nad ceno posameznega izdelka, se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev. Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru nespoštovanja s strani dobavitelja / proizvajalca oziroma, da pri dobavitelju / proizvajalcu zmanjka zaloge. V takih primerih se lahko dobavni rok podaljša (tudi več kot 60 delovnih dni).

Omejitev odgovornosti

Sies d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Sies d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.